Nyhetsarkiv

Ny daglig leder er ansatt i boligstiftelsen fra 1. mai.

Tidligere daglig leder frem til og med 30. april trekker seg tilbake men fortsetter som en handyman i redusert stilling med daglige praktiske arbeider ute blant våre boliger og leietakere. .

VÅR DUGNAD 6. MAI

I disse covid-19 tider er det en begrenset dugnad som gjøres. Vi setter ut containere og verktøy for de av dere som vil få det pent rundt bopel. To av våre ansatte vil være i område denne ettermiddagen for å hjelpe til der det måtte være noe. Det vi ikke bli noen form for bevertning under dugnaden. INFO ER LAGT I POSTKASSER TIL REKKEHUS OG HENGT OPP PÅ YTTERDØRER I BLOKKER.

Bemanning boligkontoret i Påsken 2020

Informer deg på vårt vedlagte påskeinformasjons skriv .

GENERELL INFO KORONA VIRUS COVID-19

Viktig informasjon til våre leietagere

CORONA VIRUS SMITTEFARE

BESØKENDE TIL BOLIGKONTORET

Bemanning på Kontoret Julen 2019

Les vedlegg nøye

Ny parkeringskontroll og parkeringsbestemmelser fra 1. januar

Gå nøye igjennom tilsendte regler og dette vedlegg.

Inneklima og Kondens

Følg disse anbefalinger. Lufting gjør godt for inneluften

LADE-AUTOMATER FOR EL-BIL

Parkeringsplass ved Hellesvingen 68

Renhold av ventilasjonskanaler i J.A. Lippestadsveie og Åsesvei

Dette vil foregå i tidsrommet 14. november og frem til 10. desember. Dag og tidsrom blir varslet på dør inn til leilighet noen dager i forveien

FRA BRANNVESENET V/FEIERN MANDAG 11. NOVEMBER I TIDSROMMET FRA KL. 14.30 TIL KL. 20.00

LOVPÅLAGT TILSYN I HELLESVINGEN 2-60

Trerydding på vårt område

Arbeider vil foregå fremover mot vinteren av Trefellerservice as

Høstrydding på vårt område

Nå kan du rydde i bod og leilighet

Endring av Kjøre og Parkeringsbestemmelser,

Q-Park vårt nye parkeringsselskap

MATAVFALL SORTERING SKJERP DERE

Viktig melding: Skjerp dere Nå må alle sortere matavfall i riktig poser. Dersom dere ikke gjør dette henter ikke kommunen matavfallet. Blir det tomt for poser får du disse på boligkontoret og de er gratis / koster deg ingen ting.

VÅRDUGNAD 8.MAI

Vi starter kl. 16.oo og frem til kl. 20.oo

PÅSKEBEMANNING 2019

(se vedlegg)

Endringer av rettningslinjer for utleie.

Det innføres en karantenetid på -3- tre år etter at man har avsluttet sitt leieforhold.

EKSTREMVÆR PÅ GANG

EKSTREMVÆR ER MELDT OG VI BER ALLE TA DETTE PÅ ALVOR

Unngå tyveri i garasjer.

Her gjelder føre var prinsippet.

Nye avfallsposer

Sortering av matavfall .

VÅRDUGNAD 2018 TORSDAG 3. MAI kl. 16.oo - kl. 20.oo

Da er det på tide å gjøre en innstas for vårt boområde. Vi håper at alle stiller opp: Utstyre har vi på boligkontoret. Se på egen plakat vedlagt. Vi har delt denne ut i alle postkasser.

Påsken i år

Bemanning på boligkontoret.

Tilbud om leie av et begrenset antall Nye ladepunkter for el-bil i garasjeanlegg, se vedlagt informasjon

Det er ikke anledning til å benytte stikkontakter i garasjer til lading av el-biler eller hybrid biler..

MATAVFALL

Avfallsposer og kurver

Avfallssortering må utføres

Nå må vær og en beboer sørge for å sortere avfall slik Bærum Kommune krever. Vi har mottatt klar beskjed fra kommunen om hva som skjer. (se vedlegg)

Skifte av El-målere i Åses vei 4-6-8-10-12

Varsel fra Hafslund Utskiftning starter onsdag 21. februar kl. 08.00 og går frem til begynnelsen av mars måned.

Snø, Masse snø,

Brøyteproblemer tirsdag 16. januar

Asfaltarbeider starter på tirsdag 22. august eller onsdag 23. august.

Da er det innrykk med entreprenør Skanska Asfalt AS, deres maskiner og utstyr. Det er viktigst at alle følger merkinger og skiltinger. Biler som er feilparkert ihht merkinger og skiltinger blir tauet bort for eiers regning. Se vedlegg.

Nå starter vi Asfaltarbeider i boligområdet

Oppstart grunnarbeider med skilting og innrykk av maskiner.

Asfaltarbeider på vårt boligområde

Beskrevet i vedlegg

Avfallsproblemer i Åses vei 4-12

Klage fra Åbakken , våre naboer.

Kjøre og Parkeringsbestemmelser

Restriksjoner for EL og Hybridbiler

Redusert bemanning i påskeuka.

To av våre håndverkere er i arbeid 10, - 11. og 12. april. Dersom det oppstår presserende saker tar dere selvfølgelig kontakt med oss på vårt vanlige telefonnummer eller stikker innom vårt kontor ( 07.oo til 15.oo) Kan saker vente til etter påske så gjør det. God Påske til dere alle.

Avfallsplass Åsesvei 8

Skal vi ha det slik i vårt boområde?

AVFALLSPLASS VED ÅSESVEI 4-6-8

Boligkontoret går ut i fra at den enkelte leietager i Åsesvei ikke ønsker at det skal se slik ut på utsiden og i vårt boligområde. ( se vedlagt bilde) Husk at dersom ikke dette gjøres lager vi et sted for alle skadedyr som rotter, mus og alskens fugler.

VÅR NYE HJEMMESIDE

Vi er i ferd med å henge opp informasjonsplakater på inngangsdører i våre blokker og legger samme informasjoner i postkassene til alle rekkehus. De blir også hengt opp på oppslagstavler. Følg med!!!!!!!